Junior copywriter a PR specialista

27. 9. 2019

Práce s textem tě prostě baví. Krátké i delší, odborné i pro laickou veřejnost. Psaní, editace, finální úpravy. Máš vztah k žurnalistice, víš, co novináři potřebují a umíš jim to dodat, domluvit, zařídit. Táhne tě to do marketingu, umíš „prodat“ dobrou službu a víš jak dostat ty správné informace ke správným lidem. Chceš se taky podílet na zajímavých a užitečných projektech a záleží ti na smyslu tvojí práce. Poznáváš se? Přidej se do PR a marketingového týmu Franka Bolda.

Co tě čeká a jak u nás využiješ svůj talent?

  • Uplatníš u nás literárního i obchodního ducha – budeš psát produktové texty, tvořit obsah našich webů, zprostředkovávat naše témata veřejnosti a klientům. Sáhneš si i na jiné typy textů, jako jsou newslettery, tiskové zprávy, články. Jiná cílovka, jiný text, ale stejný brand a stejný styl.
  • Obsahy textů budeš tvořit ve spolupráci s kolegy-právníky – čeká tě tak spousta zajímavých, často odborných témat, do kterých budeš muset proniknout. Taky vyjasňování, přepisování, upravování, ověřování.
  • Budeš naše kontaktní osoba pro novináře – tvým úkolem bude dostat naše témata do médií, aktivně tedy budeš oslovovat novináře. Oni naopak budou volat tobě, když budou něco potřebovat.
  • Využiješ organizační a koordinační schopnosti – budeš organizovat naše mediální vystoupení, domluvíš, kdo se jich zúčastní, vykomunikuješ všechno potřebné a zařídíš, aby vše hladce proběhlo.
  • Povede tě odbornice na mediální strategie, budeš mít šanci se toho hodně naučit a když budeš chtít, tak časem převzít odpovědnost za celé projekty.

Podívej se, jak se ve Frank Bold pracuje a kdo jsme, na našem profilu na COCUMA.

Jsi náš člověk, pokud...

  • víš, jaký je rozdíl mezi „tipem“ a „typem“, kdy použít pomlčku a kdy spojovník a že méně je někdy více – máš cit pro jazyk, píšeš čtivé texty bez chyb
  • umíš vystřihnout dobrý produktový text – třeba kus webu nebo nabídkový leták pro advokátní kancelář
  • odborné a právní texty jsou pro tebe vítaná výzva – pochopíš je a „převyprávíš“ tak, aby byly srozumitelné i pro laiky
  • nechceš přitom jen klouzat po povrchu – sám/sama se rád/a seznámíš s tématy, kterým se ve Frankovi věnujeme, jako je čistá energetika, územní plánování nebo odpovědnost korporací
  • nebojíš se novinářů, naopak – bez problémů je oslovíš a dokážeš jim „prodat“ i složitější témata, zavoláte si, domluvíte se, dodáš jim, co potřebují

Co u nás najdeš

  • práci v Brně na celý úvazek (můžeme se dohodnout i na zkráceném úvazku, nejméně však 0,8)
  • neformální a přátelské pracovní prostředí, pestrý tým, se kterým je radost spolupracovat
  • flexibilní pracovní dobu a možnost pracovat částečně i z domova
  • práci s přesahem a s lidmi, kterým záleží na dopadu toho, co dělají

Je to pozice jako dělaná pro tebe? Chceš jít do toho? Zodpověz nám pár dotazů, nahraj svoje CV a my se ti ozveme zpět!

Uzávěrka přihlášek je 13. 10. 2019. Následovat budou telefonické pohovory. Vybraní uchazeči budou zváni k osobnímu kolu výběrového řízení 23. 10. 2019 v Brně.

Ozvěte se nám