Jsi to ty?
- Dokážeš navrhnout funkční online marketingovou strategii pro různé služby a produkty - víš, kdy zvolit Facebook, na co bude fungovat LinkedIN, kdy nasadit PPC reklamu na Googlu a kdy zřídit produktový web. Jsi prostě machr přes online kanály.
- Při vyhodnocování kampaní a strategií pracuješ s čísly a daty, ne s dojmy. Víš, že co funguje, může vždy fungovat lépe. Co nefunguje, potřebuje nahradit, změnit, přenastavit. Když realizuješ nějakou kampaň, vždy si pohlídáš poměr cena-výkon.
- Umíš se zorientovat v různých funkcionalitách, nástrojích a nových technologických řešeních - ať už potřebujeme nový web, dobrou platební bránu nebo nejvhodnější online aplikaci. Umíš najít i takové technické řešení, se kterým jsi ještě nepracoval/a, a poptat ho u těch správných dodavatelů.
- Ať už půjde o lidi ve tvém týmu nebo externí dodavatele a experty, zvládneš dobře organizovat práci, řídit a vést lidi, a to i ty s jinou expertízou, než máš ty.
- Máš potřebnou zkušenost s online marketingem. Pracoval/a jsi například v marketingové agentuře, kde jsi navrhoval/a online marketingové kampaně pro klienty, nebo jsi pracoval/a na podobné pozici pro firmu, která měla vícero produktů a služeb.
Jak můžeš ve Frankovi uplatnit svůj talent?
- Budeš navrhovat on-line kampaně pro různé služby a produkty Franka - komerční i veřejně prospěšné. Budeš (nejen) o nich komunikovat s našimi externisty a dohlížet na realizaci domluvených aktivit. Budeš taky zodpovědný/á za efektivitu a účelné nakládání s marketingovým rozpočtem.
- Povedeš náš čtyřčlenný PR a marketingový tým. Bude na tobě, aby tvůj tým mířil k našim vizím a dosahoval stanovených cílů, abychom při práci respektovali hodnoty Franka a aby se členové týmu rozvíjeli a práce je bavila.
A teď data:
Kde: Brno
Jak moc: nejraději uvítáme plný úvazek, půjde to ale i s úvazkem 0,8, pokud potřebuješ
Od kdy: ideálně od listopadu (stávající vedoucí odchází v listopadu na mateřskou dovolenou), určitě se ale nějak domluvíme
Za kolik: domluvíme se individuálně – záleží na tom, co všechno umíš a jaké máš zkušenosti
Specifika: velká míra svobody i odpovědnosti v práci, jedinečná firemní kultura, silný etický kodex
Vidíš se v tom a chceš jít do toho? Zodpověz nám pár dotazů, nahraj svoje CV a my se ti ozveme zpět!
Uzávěrka přihlášek je 13. 10. 2019. Následovat budou telefonické pohovory. Vybraní uchazeči budou zváni k osobnímu kolu výběrového řízení 22.10. 2019 v Brně.